vrijdag, december 18, 2015

Vakantie yaas

Yoyo het is vakantie en ik ben blij. Ik was vandaag heel vroeg uit dus 'S middags ging ik naar de stad. Ik wou heel veel leuke dingen bij de primark kopen maar het viel me heel erg tegen. Ze hebben helemaal geen leuke dingen meer. Maar ik heb uiteindelijk een ding gekocht en een ding van de Sting.

Bij de primark zag ik dus niet veel bijzonders dus ik heb geen kleding of wat dan ook. Maar wel iets van de home afdeling. Het is een super zacht fluffy kussen 'its so fluffy i'm gonna die' <dat moest gewoon. Hij was maar 5,- en langwerpig in het grijs.

Het 2e ding van de sting zou ik niet zo heel snel kopen. Maar toch gekocht. Het is echt wel een zomer jurkje maar dat boeit me vrij weinig. Zwart-Wit met een leuk patroon en iets van shoulder off schouders.. Ja zo iets. En hij is heel zwierig en leuk voor in de zomer of winter kan ook. Hij is maar 5,- euro jaaa eerst freaking 45,- maar nu maar vijf. Wojo dus ik twijfelde eerst maar toch gekocht.

Xoxo hier onder de foto's

Geen opmerkingen:

Een reactie posten