vrijdag, december 25, 2015

Kerst presents

Vandaag is het kerst en dan kunnen cadeau's natuurlijk niet ontbreken. Gister avond hebben we cadeautjes gekregen en nu laat ik zien wat ik heb gekregen. Ieder moest 10 euro uitgeven dus het is grandioos veel maar wel wat :).

Hier boven zie je rockchic nepwinpers heel koel, want ik ben natuurlijk een echte rockchick.
Daar naast zie je de i <3 stage eyeshadow base. Heel fijn die had ik nodig zoals je in het vorige artikel zag xD. Hier ga ik geen review over schrijfen.

En nu de close up foto's. Dit zijn twee toblerone's in wit en melk. Heel lekker.

Hier zie je kaarshouders met sterren en kaarsjes met een red berries geur. Jam Jam

En als laatste een eyeshadow absolute nudes pallete van max & more. Heel mooi ik ben hier heel benieuwd naar dus hier komt nog een artikel van.

Sorry als dit misschien een beetje kort omschreven is.
Fijne kerst xoxo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten