zondag, december 06, 2015

mijn activiteitenweek

zo he. daar ben ik xD. Ik heb echt het gevoel alsof is al 10 miljoen jaar niks heb gepost. maar dat terzijde. ik typt dit achter mijn ipad, vandaar dat er geen hoofdletters zijn. deze week had ik activiteitenweek en daar ga ik t over hebben.

monday (engels is gwn koeler)
Het was een HEL die dag. in de ochtend viel het nog mee. we gingen gedichten op poster maken heel gezellig enzo... en daarna gingen we naar een fabriek in duiven het was echt een uur fietsen ofzo. de heenweg viel opzich wel mee het regende een beetje en we zongen niemand van Teske de Schepper. verder die weg ging het kei hard regenen heel leuk allemaal we hadden wel wind mee maar de regen was door mn jas enzo heen gegaan. dus we komen aan en t is ijskoud. toen moesten. we naar die fabriek en moest je je door weekte jas weer aan doen.. toen gingen we weer terug het regende nog steeds. we hadden wind tegen en het was dus gewoon een hel ja.  1 1/5 uur lekker fietsen ook nog over 2 bruggen waardoor je helemaal dood gaat.  Maar ik kwam thuis en we hadden een keyboard dat was wel leuk.

tuesday (als ik het goed schrijf)
was wel beter, we gingen 's ochtends naar de interatuin gingen we ontbijten en opdrachten doen was niet heel bijzonder we moesten wat selfies maken bij verschillende dingen. 's middags gingen we basketballen we hadden een toernooi en ik heb 1x gescoord dat is best een prestatie want ik haat basketbal :,D. we waren met de hele klas derde wat we niet hadden verwacht.

wednesday
we gingen naar Amsterdam. yea eindelijk iets leuks. we gingen met de bus. eerst gingen we naar het rijksmuseum. moesten we wat opdrachten gedaan alleen onze mentor was de opdrachten vergeten dus we moesten het uit ons hoofd doen ofzo.. dat was niet heel bijzonder. daarna gingen we naar de dam en vanaf daar gingen we in de winkelstraat winkelen eerst naar de forever 21 ik zag helemaal niks leuks wat ik stom vond want op de site zie ik altijd veel leuks. maar we gingen ook nog naar de lush waar een hele aardige medewerker ons holp enzo.. wij waren verliefd   op de shower jellys. we kochten niks. maar toen gingen we terug en hebben we m toch gekocht het was een leuke dag met veel duiven.

doei doei xoxo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten