dinsdag, december 22, 2015

onorginaliteit & mini review

het is alweer bijna kerst en ik had nog geen kado. Dus ik dacht ik ga vandaag (was gister xD) maar eens een kado halen. Ja heel origineel ben ik niet want ik wist gewoon niet wat ik wou kopen. Ik heb mijn broer bij de lootjes en ja. Het is gewoon heel moeilijk om iets leuks te vinden.

Dat is het dus..>
Ik hoop dat die er wel blij mee is want ja. Ik heb peace uitgekozen omdat die me het meest aansprak en hij zag er wel gewoon goed en mooi uit. Er zitten 2 producten in een deo en een showergel voor 7,99. Daarnaast heb ik een pak met 6 Hersey's chocolade repen gekocht in coockies 'n' cream. Voor 2,50. Die chocola is godelijk!

Ik heb ze dus al ingepakt heel mooi enzo maar ik kwam er gister avond achter dat die lelijke oranje dingen er nog op zitten dus vanmiddag moet ik m weer opnieuw inpakken :'D. Echt zo dom.


Mini review.
Bij de kruidvat moet ik altijd bij de make up schappen kijken. En ik had ook wel wat nodig. Uit eindelijk dacht ik o ik doe die andere dingen later wel. Dus ik heb maar een ding gekocht. Maar wel iets wat ik nodig had. Dat is een concealer en hier komt een mini review. ik wou er geen aparte maken want deze concealer is al zo vaak besproken in 'beautyland'.

Dit is m dus. De stay all day long-lasting concealer van Essence. Deze concealer beweert dat die 16 uur blijft zitten. Ik heb de kleur 10 natural beige gekozen. Ik dacht eerst dat die te licht was maar uiteindelijk wel goed.

2,59 euro bij Kruidvat en Trekpleister.






Hij heeft een handige spons applicator, dat vind ik persoonlijk het fijnst werken.
Hier boven zie je hem op mijn arm geswatcht < geen idee hoe je het schrijft.


Hier zie je het resultaat. Het zijn eigenlijk twee verschillende ogen. Maar zoals je ziet dekt die goed. Het is niet zo dat die 16 uur perfect blijft zitten.
Goed product voor die prijs.
xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten