donderdag, december 24, 2015

Simple and budget x-mas look // dutch


Vandaag wat eigenlijk gister had moeten zijn laat ik een simpele en budget kerst look zien zoals je aan de titel kunt zien. Ik gebruik dus alleen maar drogisterij producten. Ik heb niet stap voor stap foto's gemaakt eerlijk gezegd was ik dat een beetje vergeten so yea sorry. Maar ik schrijf gewoon wat je stap voor stap moet doen. Het is dus alleen een ooglook niet mijn hele gezicht.

Eerst breng je een oogschaduwbasis aan die heb ik niet(shame on me) dus ik heb de stay all day concealer van essence als alternatief gebuikt >> Daarna begon ik met de eerste kleur van het Mua spring pallete // zie 3e collage onderste foto // (die is volgensmij niet meer te koop)genaamd Renfine //zie 2e collage 1e foto// als basis voor op mijn bewegend ooglid. Met een plat oogschaduw kwastje van de etos. In de crease breng je de paarse kleur van het hema palletje aan met een sponsapplicator, daardoor 
wordt de kleur nog intenser. Daarover heen blend je de kleur: Damson met een blending brush ik gebruik die van essence. Door dat je het blend wordt het niet zo'n harde lijn. Daarna breng je op het bewegend oog lid de creamy roze kleur van het hema pallete met een spons applicator aan. Daar over heen komt de kleur: posy uit het mua pallete. Meer richting je ooghoek komt de kleur cherub ook van mua. En in de binnenste ooghoek en het wenkbrauw bot komt de kleur: speaming iets in die 
 richting ik kan het niet zo goed lezen.
 Dan zijn we natuurlijk nog niet klaar. Ik breng een eyeliner pen van de etos aan. Daar overheen deed ik eerst die glitter eyeliner wat niet zo mooi was dus ik deed de eyeliner er weer over heen. Onder je ogen kan je ook nog wat glitters aanbrengen. Dan op mijn water lijn aan de zij kant een beetje oogpotlood. And that's it.

Natuurlijk ben ik niet zo goed als NikkieTutorials maar ik hoop dat jullie er wat aan hebben.
xoxo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten