woensdag, februari 10, 2016

updateje

Hee even een update(je). Voorlopig komen er even geen reviews online. Dit is overigens al een tijdje zo. De rede is dat mijn laptop nogal vol zit met foto's en filmpjes en allemaal shizzle. Door dat kunnen er zowat geen foto's enzo meer bij. En ik ga voor een usb stick  kijken. Bij de Hema heb je alleen maar tot 16 Gb. En op de action site stond dat ze usb sticks hebben voor 32 Gb. Maar ik heb gekeken vandaag en ik zag niks. Ik ga nog wel een x bij een andere action kijken of helemaal ergens anders. Ik kijk wel wat ik doe. Als je nu dus foto's gaat zien dan zijn ze gemaakt met mijn mobiel. Bij mijn vorige artikel waren ook foto's met mijn mobiel gemaakt.
Btw ik heb helemaal geen hele goede camera ik heb maar een compact camera van Canon, dus misschien merk je het verschil helemaal niet.
Naja dit was de soort van update of hoe je het ook wil noemen. xoxo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten