woensdag, februari 10, 2016

New book: Girl Online

Voor het eerst in mijn leven heb ik een boek gekocht. Ja en niet zomaar een boek een ENGELS boek. Hoewel mijn Engels beter is dan mijn Duits. Is het toch wel een 2.0 iets. Deze heb ik in een winkel gekocht, Bruna om precies te zijn. Op bol.com kan je de officiƫle kopen. Met officieel bedoel ik met de goede harde cover, maar ja het gaat tenslotte om de inhoud toch? Maar ik was toch bij de bruna en ik dacht waarom niet ik koop een boek. Het boek was 12,99 euro. Wat ik nog wel een goede prijs vind voor meer dan 300 bladzijdes. Ik heb heet eerste begin (2 bladzijdes) gelezen. En Penny begint met een blog waarover ze gaat schrijven over tiener meisjes. Maar ze wil wel anoniem blijven.
Sommige woorden begrijp ik nog niet helemaal. Maar ik ga kijken of ik het verhaal ga snappen. Ik kan er dus nog geen uitgebreid review iets van maken.




hieronder zie je 2 random pagina's                      en hieronder zie je de achterkant van het boek

XOXO

Geen opmerkingen:

Een reactie posten