zondag, maart 27, 2016

essenc-05 to die for-quattro eyeshadow || and bday presents #2

Ten eerste sorry dat ik gister niks heb geplaatst. Dat was omdat ik mijn verjaardag vierde. Dus daarom heb ik vandaag een review en bday presents 2. De cadeautjes zijn niet zo veel dus daarom doe ik ze hierbij. Zoals je in mijn vorige post zag heb ik dit quattro eyeshadow palette gekregen en daarom ga ik hem vandaag voor jullie reviewen. (en ja starbucks. en prachtig bewerkt hihi.)








           





Zo ziet er uit. vier naturelle kleuren. Perfect voor overdag. Of voor een feestje als je er extra goud bij doe! (ja in de gouden kleur zie je wat beschadigingen, maar dat was al) De highliter is perfect voor in je ooghoek. De lichte bruine is mooi voor op je bewegend ooglid. De donker bruin voor in je crease. En de gouden kan overal bij.


De swatches zijn wel oke. De licht bruine en de donker bruine zijn niet heel goed gepigmenteerd. Maar de gouden en de highliter zien er mooi uit!


Ja emm. Je ziet het niet zo heel goed.. Maar het pigment is niet denderend. Maar oke voor een basic look.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Dit is wat ik heb gekregen van een iemand. Van de rest heb ik allemaal geld gekregen. Maar het zijn wel leuke producten. Ik ga ze allemaal nog reviewen behalve het spiegeltje natuurlijk. 

xo



Geen opmerkingen:

Een reactie posten