donderdag, maart 24, 2016

Birthday presents!

hey hallo vandaag laat ik mijn cadeautjes zien van mijn verjaardag. Misschien is dit een deel 1 want zaterdag vier ik mijn verjaardag voor mijn familie kennissen en al die shizzle. Maar vandaag van mijn ouders, broer en zus. So le go.



Yup sorry dat een foto kleiner is dan de andere. Anders passen ze niet naast elkaar.
Maar dit is zoals je op de 1e foto ziet een beautybox/ toilettas. Ik wou graag een style tone box. Maar dit is het toch geworden. Er zitten 2 vakjes in. Op de 2e foto zie je het bovenste vakje. En bij het andere vak zit niks bijzonders bij.



Van mijn zus kreeg ik dit. En dat deden ze dan in die box. Bovenaan zie je een mascara van essence. Daaronder een kwast van de hema in: classic powder brush 151. (die ik heel graag wou!) Daaronder zie je de essence superfine eyeliner pen. Weer daar onder zie je een quattro oogschaduw palletje van essen in de kleur: 05 to die for. En daarnaast zie je een mattifying compact powder in: 11 pastel beige. Ik ga alleen het quattro palletje reviewen! 


En als laatste van mijn broer heb ik happy socks gekregen. :'D. Sokken met katten er op. Origineel bedacht!

Bay bay peeps.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten