zaterdag, september 05, 2015

Taylor Swift and Selena Gomez on stage... Whut??

Blijer kon ik niet zijn op het moment dat ik op instagram keek, zag dat Selena Gomez en Taylor Swift samen zongen in LA tijdens de 1989 worldtour van Taylor Swift :o. (te lange slecht Nederlandse zin). Natuurlijk is deze post wel een tikkeltje te laat, want het concert was 26 augustus, maar dat kan de pret niet bederven. Toch? Buiten het feit dat ze er geweldig uit zien (zoals altijd, duh) hebben ze ook geweldig gezongen ^.^. Good for you zongen ze en het was grandioos geweldig. En Selena was niet de enige gast bij heel veel concerten heeft ze gasten zoals Avril, Justin Timberlake,   (oh ja de titel is Engels, daar had ik zin in)




Just wow. Een paar mooie kiekjes van ze! So BEAUTIFULLL. Die outfits ook <3



Hier nog een heel leuk filmpje van HollywoodWire (als ik het goed heb) En de eerste zin is al geweldig ''Talk about friendshipgoals'' haha. 

Ik hoop dat jullie deze post nog steeds leuk vinden ook al is die te laat. xoxo

QOTD: Taylor Swift of Selena Gomez, wie is je favoriet?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten