donderdag, september 17, 2015

Rot weer!

Jeetje wat een weer in Nederland. Ik ben net thuisgekomen nadat ik 20 minuten in de regen heb gefietst :(. Maar toen ik thuis kwam dacht ik laat ik maar een post over het weer schrijven.



Bleeehhhh  --------------------------------------------->


dit zie ik nu dus op buienradar.
Het is dan ook hard aan het regenen nu!
Maar ja het is de tijd van het jaar, ook al is het nog geen herfst. Theoretisch wel, haha.
Aan het eind van de zomer vakantie dacht ik van ja ik heb wel weer zin in het najaar want dan kan je lekker thee drinken, sweaters aan en onder een dekentje liggen chillen. Maar nu ik door de regen moet fietsen is het wel wat minder leuk.
(en wow zie rechts in Duitsland dan super veel regen!)

               
Maar het slechte weer levert ook wat mooie plaatjes op (zoals de weerman het altijd zegt,whaha). Twee dagen geleden was het aan het onweren toen ik aan het fietsen was, alleen het we fietsen precies tussen de twee buien door. Waardoor je dit coole effect kreeg.













En dan de laatste. Deze foto maakte ik gister. De dubbele regenboog lijkt heel wazig maar in het het echt zag je hem beter. De andere regenboog zit er boven maar die zie je bijna niet.







Dat was het. bye. xoxo

Wat vind jij van dit weer? 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten