maandag, mei 16, 2016

Primark nagellak set

HEEY MENSEN. Vandaag een review van het nagellak setje van de Primark. Deze heb ik gekregen van iemand op mijn verjaardag! Wat al 2 maanden geleden is... But let's het started.
  
Er zitten 4 verschillende kleuren in de set. Twee normale in een perzik kleur en in lila. En twee met spikkeltjes erin, in de kleuren mintgroen en roze. In de bovenste foto zie je 1 laagje en de onderste foto 2 laagjes. 
Uiterlijk: Ik vind ze er mooi uitzien en heel lente/voorjaarachtig.
Dekking: De dekking vind ik minder goed, alleen de paarse kleur is nog het mooist.
Nadelen: Weinig dekking, bij de spikkeltjes is het moeilijk om ze egaal te verdelen.
Voordelen: Ze zien er leuk uit, ze zijn heel goedkoop.

Dit is mijn derde set met Primark nagellak. Maar ik hoop ook de laatste. Ze zijn nou eenmaal niet zo goed. En als ik nagellak op doe pak ik ook nooit naar een Primark lakje.
Dit was mijn eerlijke mening. Ik hoop dat jullie er wat aan hebben! X

1 opmerking: