zondag, oktober 11, 2015

Nieuw album van Selena Gomez!

Het gaat opeens heel veel over Selena Gomez. Maar dat komt op dat haar nieuwe album genaamd: Revival uit is yeah!
Gister heb ik m gekocht in de cd winkel in Arnhem. Ik kan er geen foto's van maken want het kabeltje van mijn camera is weg dus ik haal wat foto's van het internet zodat je een beetje het idee krijgt hoe het er uit ziet enzo.


Dit is de sexy voorkant van het album. Het valt me op dat er geen revival op staat dat vind ik wel een beetje kalig. En de inhoud van het boekje is echt heel naturel met niet te veel poespas. Ik denk dat ze ook zoiets wil meegeven ofzo. De enige kleuren die je kan vinden zijn wit, zwart en rood en alleen die kleuren staan ook in het boekje.

                                                                             
 Nummers:
1. Revival
2. Kill em with kindness
3. Hands to myself
4. Same old love
5. Sober
6. Good for you (feat. A$AP Rocky)
7. Camouflage
8. Me & the rhythm
9. Survivors
10. Body heat
11. Rise

Bonustracks:
12. Me & my girls
13. Nobody
14. Perfect
15. Outta my hands (loco)
16. Cologne

Dit zijn ze ^^

Heel veel variatie en er zit ook een piano nummer in! Nu wil ik nog meer een keyboard!!

Wat vind jij van het album? Wat is je favoriete nummer?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten