dinsdag, juli 07, 2015

Nog maar een paar daagjes...

Haii nog maar een paar dagen school en dan VAKANTIEE!! Yeah lekker zonnen en niks doen. De zomer vakantie vind ik echt de leukste van allemaal omdat die zo lang duurt. Officieel heb ik 6 weken vakantie maar daarvoor nog wat vrije dagen (dus ik vind gwn dat het 7 weken duurt ^o^). Ik typ dit trouwens via mijn mobiel, echt zuperr coowl ツ. O my gosh die coowle smiley staat gwn op mijn toetsen bord met dees >   ʕ•ﻌ•ʔ   ,   ◐.̃◐ ,    ¯\_(ツ)_/¯   ,  (⊙.⊙)  &    (๏_๏). Super grappig haha.  Duss we gaan verder..... Vandaag was best leuk we hadden sportdag meet een stormbaan,hihi. Morgen gaan we naar een een of andere film van Michiel de ruiter (<zoiets). Lijkt me best saai. Donderdag is de laatste echte school dag tot 4e , maar dan hebben we eerste uur vrij, muziek en gym dus dat is nog te doen. Vrijdag ben ik vrij yeah #freedom. Maandag dinsdag en donderdag ook! Volgende week woensdag boeken inleveren en vrijdag rapport ophalen. En dan VRIJHEID! Daarna moet ik nog naar de tandarts en dan gaan we een weekendje naar Zeeland. We weten ook al wat we met de vakantie gaan doen,  we gaan een paar daagjes naar Parijs,IEEE. En daarna naar een camping in Noord Spanje, waarschijnlijk ook naar Barcelona. Zuperr coowl allemaal maar het is nog niet 100% zeker want we doen last minute. Okee. That's it. Bye Bye.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten