dinsdag, mei 05, 2015

Awesome desktop backgrounds!



Hee mensen, 
Vandaag ga ik het over bureaublad achtergronden hebben.Wat je al hebt gezien aan de titel. :)
Er zijn zoveel leuke achtergronden! Ik ga mijn favorieten aan jullie showen.

Achtergronden op dit moment.



             
       












Deze lieve kat hier ^^ is mijn bureaublad achtergrond. Zo cute.<3
En de zee met de palmboom en de schommel heb ik als vergrendelscherm. Ook heel erg leuk, zomers.
(de tweede zie ik natuurlijk niet helemaal,maarja)

Leuke achtergronden

 

Bubblesssss. Niet heel veel speciaals maar bubbles zijn cool!


Deze is super zomers en kleurrijk! 



Heel cool! Maar wel heel erg duister vergeleken met de vorige!



En de laatste voor alle Harry Potter fans. Awesome!

Dit waren ze!
En hier zijn hele leuke bureaublad achtergronden.

Bye x





Geen opmerkingen:

Een reactie posten