woensdag, januari 21, 2015

Starbucks & Bubble tea


Starbucks en Bubble tea je kent ze allebij wel, misschien Starbucks beter dan Bubble tea want Starbucks is bekender. Ik maak dit wel, maar ik heb het zelf nooit op... ^-^ Maar dat boeit niet ik ga er gewoon wat dingetjes over vertellen.

Starbucks



Volgens mij kent iedereen dit al, Starbucks. Het beroemde merk en alle sterren drinken het.

Wat is het?: het is natuurlijk koffie, maar ook ; chocomel , frappuccino en smoothies. Als je geen koffie lust of drinkt zoals mij dan kan je er ook gewoon terecht.

Wat maakt het zo bijzonder?: Wat het zo bijzonder maakt is denk ik toch het logo , hoe het eruit ziet en omdat de sterren het drinken.

Waarom is het zo duur?: Door het merk natuurlijk en zeker door dat het fairtrade is, dat maakt het altijd wat duurder.

Waar kan je het kopen?: Vaak bij het station is er altijd wel een (maar niet altijd). En bij grote steden meestal in de winkelstraat. Omdat het een Amerikaans merk is wordt het niet overal verkocht.

Wanneer opgericht?: 3o Maart 1971 


Bubble tea (8tea5)


Zelf denk ik dat nog niet heel veel mensen dit kennen, maar het lijkt me appart en lekker door die balletjes die onder in zitten.

Wat is het?: Je hebt 2 verschillende soorten zoals je hier boven^ al ziet. Je hebt de milk teas dat is een soort van yoghurt drink in allemaal verschillende smaakjes. En de andere is een soort van ijsthee met een smaakje.

Wat maakt het zo bijzonder?: Die balletjes en het ziet er echt heel cool uit!

Hoe duur is het?: Dat weet ik helaas niet. :(

Waar kan je het kopen?: Er zijn maar 2 filialen in Nederland :o. In Arnhem en in Den Haag. Maar dat is 8tea5 er zijn ook andere merken Bubble tea.

Allebei de drankjes wil ik zoiezo in 2015 drinken.



xx










Geen opmerkingen:

Een reactie posten